Tuesday, February 12, 2013

Romtelecom renunta la branduriile "Dolce" si "Clicknet"

Romtelecom a decis sa nu mai utilizeze 2 dintre cele mai cunoscutromtelecome branduri ale sale, Clicknet, brandul utilizat pentru ofertele de internet si repsectiv Dolce, brandul utilizat pentru ofertele de televiziune.

Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si comercial rezidential al Romtelecom, a declarat:



"În acest sens, Romtelecom a iniţiat anul trecut un proces de simplificare a  brandului şi de schimbare a identităţii vizuale. Drept urmare, după o evoluţie cu succes a celor două sub-branduri Dolce şi Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atenţia şi să ne îndreptăm toate resursele pentru a creşte capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul dolcetv.ro"

sursa:

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/ovidiu-ghiman-romtelecom-a-venit-momentul-sa-ne-indreptam-toate-resursele-pentru-a-creste-cap.html

No comments:

Post a Comment