Tuesday, March 19, 2013

Microsoft a reluat actualizările la Windows Phone 7.8

sw_update_lumia_wp78


La scurtă vreme după ce a lansat actualizarea 7.8  pentru platforma Windows Phone 7, Microsoft a descoperit o serie de probleme care au determinat blocarea temporară a actualizărilor. În consecinţa, utilizatorii care avuseseră timp să facă saltul la Windows Phone 7.8 au trebuit să suporte problemele nou apărute, iar ceilalţi au fost nevoiţi să aştepte suplimentar actualizarea menită să-i consoleze pentru imposibilitatea trecerii la noul Windows Phone 8.



Principala problemă reclamată de utilizatori a fost generată de recent actualizatele Live Tiles. După aplicarea actualizării iniţiale, acestea fie refuzau să se actualizeze singure, fie intrau într-o buclă de cereri HTTP care se solda cu un consum continuu suplimentar de energie.

Începând de ieri seară, Microsoft a făcut disponibila o versiune refăcută a actualizării Windows Phone 7.8, aceasta purtând numărul de versiune 7.10.8862.144. Pe lângă problema Live Tiles, aceasta corectează şi alte mici probleme. Actualizarea se face în doi paşi, prima etapă fiind versiunea 7.10.8860.142, care a fost lansată iniţial acum două zile, dar nu a rezolvat problema principală. Actualizările pot fi instalate prin intermediul aplicaţiei desktop Zune.

Mai jos regasiti pasii pentru actualizare prin Zune:

zune1


zune2


zune3


zune4


zune5


zune6zune7zune8
zune9zune10zune11zune12zune13zune14zune15


Am efectuat actualizarea pentru telefonul Nokia Lumia 800 - timp estimativ 20 de minute prin Zune. Fata de update-ul prezentat anterior (fara Zune), telefonul si-a pastrat toate aplicatiile si personalizarile pe care le aveam.



Sursa articol: www.go4it.ro


Tutorial - echipa ITNews

3 comments:

  1. salut ..am un lumia 800 ..cumparat din anglia .. si nu mi apare update u nou .. ma potzi ajuta ?

    ReplyDelete
  2. Salut Marian,
    ai verificat si articolul http://itnewspage.wordpress.com/2013/02/22/actualizare-wp-7-5-to-wp-7-8-pentru-nokia-lumia-fara-zune/?
    Eu am telefonul din Franta, si nu avea disponibil update pana nu am pus mai intai versiunea din materialul de mai sus.
    Sper sa-ti fie de folos si te astept cu un nou comentariu.
    Echipa ITNEWS

    ReplyDelete
  3. am reusit intr un final sa dau un update ..aveam versiunea 7.10.8773 ...si mi am dat un update la 7.10.8779.8 .. dar nu i versiunea pe care mi o doresc ..am reusit cu zune ..faza cu deconectatu' .. acuma incerc sa mi gaseasca versiunea aia buna

    ReplyDelete